Lägesrapport: Nybygge av två hus vid Östermalmstorg
Fastighetsnämnden har godkänt en lägesrapport för nybyggnationen av två byggnader på Östermalmstorg, specifikt del av fastigheten Östermalm 2:118. Detta innebär att nämnden har tagit del av och godkänt den aktuella statusen för projektet att bygga dessa två byggnader.
Detta ärende har uppdaterats med information från protokollet för mötet den 2026-05-26.
Originalhandlingen finns på
meetingspublic.stockholm.se.