Svar på medborgarförslag om skatepark i Oxtungan
En 12-årig medborgare har föreslagit att Hässelby-Vällingby stadsdelsnämnd ska bygga en stor skatepark i betong i lekparken Oxtungan. Stadsdelsförvaltningen tackar för förslaget och kommer att ta med sig idén om en skatepark till det framtida arbetet med att utveckla utemiljön i stadsdelsområdet, särskilt inom satsningen för prioriterade ytterstadsområden som inkluderar Hässelby gård.
Denna sammanfattning baseras på mötets kallelse. Vi uppdaterar när protokollet publiceras.
Originalhandlingen finns på
meetingspublic.stockholm.se.